Gud vad jag ska posta bilder på bloomers, men här är bild till! Det enda som är kvar nu är att sätta dit små rosetter och kanske lite pärlor som hänger ned på låren. Jag har nu börjat sy på ett par vita att ha till maidcafét. Det känns ju lite säkrare att ha bloomers under kjolen när man ska dansa i den på Närcon :)

Jag diggar resultatet. Skulle kunna stanna där om jag vill, men icke, jag ska fortsätta. Det ska bli pimp-bloomers.

Oj just det, tänkte lägga upp en bild på vad jag fick för underbar filur i julklapp av mina kära föräldrar!


En provdocka med justerbar storlek! <3 Jag kan knappt vänta till när jag ska sy något som jag kan ha på den. Mina bloomers går inte eftersom de använder resårband i midjan, så kan inte få på dem. 

Jag har döpt om dockan till Diablo, för det var fränare än Diana. Diana, ha knappast.