Trots att cirkellinserna jag köpt inte korrigerar min astigmatism har de ändå den styrkan jag behöver för mitt vanliga synfel. Jag hade dem idag, och jag ser saker väl, men att läsa blir lite problematiskt ibland. Men vid Rahs solsken, de är väldigt fina!^-^








Närbild.








Jag gillar munskydd.

Färgen är så superfin och jag blir så glad av att ha dem på mig! Det är lätt värt att det är lite svårt att läsa, jag ska ju bara ha deme på konvent, vid cosplay etc. Kommer nog behöva köpa ett nytt par, eller nej, jag SKA köpa ett nytt par till min Elin-cosplay, de där ljusa som jag har visat på bild tidigare. Skojskoj, tänk att jag blir lycklig av så små saker som linser med fin färg^-^

Bortsett från linserna var jag hos Melwiin idag och gjorde lite saker.

 




Tog en bild på min maiduniform med min dåliga lilla mobilkamera. Jag bytte ut mina knästrumpor mot de nya med fluff jag köpte från Fanplusfriend, och det såg supergulligt ut^^ Malin och Melwiin s atte upp mitt hår i fina små tofsar, och jag hade sjukt mycket färgglada armband och ringar för att bli mer, ja, färgglad. (inga bilder på köpet därifrån än, förlåt. Jag kan inte lista ut hur jag ska få på mig de där som ska täcka skorna...)