I går kväll började jag ladda end Tera Online, やった!Något gick dock på tok och den dillade om att jag inte hade tillräckligt med diskutrymme, trots att jag hade det, så jag fick installera om. Den håller på att ladda ned nu, och det kommer enligt datorn att ta 1d 14h, men det vägrar jag tro på. Jag vill spela idag, och jag har dessutom bara skaffat gratisversionen för att kunna prova det först=^^= 

Mitt egentliga motiv är att se om jag kan hitta någon class att cosplaya, så jag ska skapa en karaktär i evigheter. Man kan bara skapa två emd gratisversionen, så jag hoppas att jag hittar någon.

En del av mig vill inte att jag ska gilla spelet, för det är månadsavgift och startavgift på det, jag har lite pengar för tillfället >.< Dilemma.



Jag är dessutom klar med mitt drakägg!



Det tog lite tid att måla. Jag lade först på ett lager med grön och pyttelite brunt, men fick för mycket brunt i, så det blev sjukt mörkt på toppen. Tog mig flera lager ljusgrönt för att bli av med det.



Sedan tog jag lite guldfärger i botten för att det skulle se slitet ut, och slutligen ett tunt lager med guld blandad med vatten på hela ägget. Jag kan ha använt lite för mycket guld där, så beroende på hur jag anser det ser ut när jag kommer hem efterskolan idag kanske jag får ta på lite mer grönt. 

Jag vill gärna göra de adnra två drakäggen, men då behöver jag mer påskägg, jag tod det enda vi hade hemma. Ska kolla om kompisar kanske har några som de inte använder, påskägg säljs ju inte nu och jag vägrar vänta tills påsken äro kommen.


Ja, definitivt för mycket guld, det får åtgärdas senare idag~