Det kom ett paket till idag! Bortsett från mina linser fick jag även det jag ebställt från Fanplusfriend, vilken absolut total lycka! Jag lägger upp bilder imorgon^^

Jag skulle spela lite Tera idag då det äntligen patchat klart, men jag har fastnat på att skapa en karaktär. Jag vill ju hitta en att cosplaya, och måste då välja noooga. Jag hittade denna, Elin (namnet på rasen) och henne vill jag med all säkerhet cosplaya, hon är ju så söt att man vill slå sig själv på smalbenet.



Jag hittade även denna via internet, det är en Castanic, men vet inte vilken klass eller vilken level man får dräkten på. Detta är lätt en drömcosplay för mig, den är ju så sjukt läcker. Jag måste börja träna och komma i form. Frågan är dock vad det är för material klänningen är gjort av... <.<


HHHHHHHHHHHHN, jag vill cosplaya.

Badass är ordet. Det finns så många klasser inom de olika artena att det kommer ta mig år att bestämma en karaktär. Warrior är nice, men berserc har fräna, gigantiska yxor...