ÄNTLIGEN har jag hittat en karaktär jag vill cosplaya. En Elin från Tera Online, ja, hon som jag visat på bild tidigare, den söta jäveln. Jag har en till annan ras jag vill cosplaya därifrån (human samt Castanic faktiskt, så två stycken), men är inte säker på vilken än, så planen är att skissa upp designer och allt och se vilken av dem jag gillar mest när jag bedömt om jag kan klara av att bygga och sy skiten. De verkar alla ha rustningar som är helt ologiska och inte riktigt funkar i verkligheten, så jag lär ju få designa om och skit.



Jag börjar med designen för Elin, klänningen är så söt. Jag vill dock väldigt gärna göra ädelstenar i resin, så jag tänker lägga till ett armband på hennes lår och lite ädelstenar bortsett från pärlorna i klänningen. För att jag vill.

Jag ska också hålla på med två dräkter samtidigt, på så vis kan jag byta till en annan om jag fastnar på en av dem och behöver jobba emd något annat ett tag^.^ Jag vill gärna ha en cosplay klar till Dinocon/närcon sommar. 

PEPP SOM BARA DEN! <3