Idag skulle jag sova länge, tänkte jag. Jag funderade på att, innan jag gick till sängs igår, stänga av mobilen, jag hade känslan av att någon skulle ringa mig skittidigt och förstöra för mig! Men nej, jag var naiv, och den förblev påslagen.

Och vad händer? Ja såkalrt att min bro Mery ringer klockan elva och stör för att berätta om ett program om medeltida tortyrredskap hon ser på! BLARGH. 

Fast ja, programet hade varit ganska kul att se på, men det var övre när hon ringde, och jag var trööööött. Till råga på allt så låg min katt på mobilen, så jag fick lyfta upp honom för att komma åt mobilen, och när ja gsedan satte den till örat fick jag katthår i munnen :'c

Jag steg i alla fall upp, ganska motvilligt. Det är väldigt fint väder, så jag är glad att jag inte låg och sov hela dagen^^

Jag skulle skriva ett vettigt inlägg, men sen blev det ju inte så. Men här är en bild på en Velociraptor.



Jag skulle vilja ha en velociraptor, tänk vad kul vi skulle ha! Jag skulle kunna rida på den, och vi skulle vara bästisar! Och den skulle kunna bitchslapa folk med sin svans.